loading...
تك فايل
عنوان انگلیسی مقاله: Mobile Security Catching Up Revealing the Nuts and Bolts of the Security of Mobile Devices
عنوان فارسی مقاله:  تامین امنیت تلفن همراه (مشخص کردن بخش های اصلی امنیت تلفن های همراه)
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در حال حاضر در حال تغییر از امنیت اینترنتی به امنیت تجهیزات سیار می باشیم که هر چه بیشنر و بیشتر دسترسی به اطلاعات از طریق تلفن های همراه می باشد. برای نمونه تعداد تلفن های همراهی که از سیستم تمام عامل استفاده می کنند تقریبا به 200% سال 2009 تا 2010 رسیده است. در نتیجه امینت موبایل دیگر فقط الزامی نبوده وامری ضروری است. این مقاله پژوهشی، نه تنها بررسی مختصری را در ارتباط با امنیت شبکه موبایل، حملات شعاعی با استفاده از سیستم برنامه کامپیوتری و جستجوگر وب، بلکه پوشش سخت افزاری و کاربر به عنوان عامل بلقوه حمله، را مد نظر قرار می دهد. ما تفاوت ها و شباهت های بین امنیت استاندارد و امنیت موبایل را نشان داده ، و نتیجه گیری را در ارتباط با فرصت های پژوهشی آینده در این حوزه انجام می دهیم.
کلیدواژه: امنیت موبایل، تلفن های هوشمند، بررسی مقدمه در ارتباط با روش ها ذکر شده در مورد سرقت اطلاعات خصوصی، بد افزارها می توانند شامل مسیرهایی باشند که تماس های صوتی را بدست گرفته و به آرامی تمام گفتگوهایی را که توسط میکروفون انجام می گیرد، ضبط کنند. بسته به معایبی که بدافزارها دارند، رسقت ها احتمالا به طور کامل در پس زمینه روی داده و تنها از طریق نظارت کامل بر تمام سیستم عامل یا داده های ارتباطی مولد، قابل ردیابی می باشد. این نوع استراق سمع در لایه های متفاوتی نسبت به موارد ذکر شده قرار دارند.
انگیزه مالی مهاجمان: همان طور که قبلا در چندین مقاله بیان شده است، کسب و کار در حول و حوش بدافزارها انگیزه های مالی بالایی را در سال های اخیر ایجاد کرده است. کسب و کارهای مشکوک به منظور درآوردن پول زیاد از قربانیان بی اطلاع مد نظر قرار گرفت. جای تعجب نیست که؛ این روند پیش از این به بدافزارهای تلفن های هوشمند و MNO از طریق تماس هایی بین کاربران و ارائه دهندگان خدمات به منظور استفاده از خدمات فراهم شده، ایجاد شد. اگرچه پرداخت اغلب در مدل تعرفه یکسان انجام می گیرد، بعضی از خدمات ارزش افزوده معمولا به طور مجزا مطالبه می گردد ( برای مثال تماس تلفنی با شماره خاص یا ارسال پیام کوتاه به بعضی از سرویس های خاص). سوء استفاده از این خدمات برای مهاجمان به منظور در آوردن پول، برای نمونه از طریق ارائه شماره خدماتی با هزینه بالا برای ارسال پیام کوتاه، ایده ال می باشد. تلفن همراه آلوده شده به طور مخفیانه پیام هایی را به این شماره ها ارسال می کند تا زمانی که کاربر در قبض ماهانه اش از این موارد آگاه می شود. یکی از این بدافزارها به نام Trojan-SMS.AndroidOS.FakePlayer می باشد، که وانمود می کند یک پخش کننده ویدئو بوده، اما به طور مخفیانه پیام هایی را به شماره سرویسی که هزینه بالایی دارند، ارسال می کند. روش دیگر برای پول در اوردن وهدایت کردن مخفیانه تماس خروجی از طریق ارائه دهنده خدمات می باشد که هزینه های زیادی را ایجاد می کند. البته این نوع حمله MITM باعث فعال شدن استراق سمع تماس های آلوده می گردد. اثبات مفهوم بدافزار با این رفتار توسط لیو و همکارانش مورد ارزیابی قرار گرفت. روش سوم برای دزدی پول قربانی، باجگیری از او می باشد. اگرچه این موارد در تلفن های هوشمند مشاهده نشده است، یکی از احتمالات کدگذاری فایل های خصوصی و انتشار کلیدهای مورد استفاده بعد از پرداخت پول می باشد. نمونه ای از آن شامل تروجان Gpcode برای کامپیوترهای رومیزی می باشد. بدافزارهای تلفن همراه نیز می توانند طرح اخاذی مشابهی را، برای نمونه از طریق غیرفعال کردن سرویس های خاص ( همانند ارسال ایمیل) بر روی ابزار تلفن همراه ایجاد کرده و تنها مجدادا آن ها را ( در مدت زمان کوتاهی) بعد از اینکه پرداخت هایی انجام گرفت ( برای نمونه از طریق ارسال پیام کوتاه با ارزش افزوده به شماره ای تحت کنترل مهاجمان می باشد)، فعال می کنند. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
عنوان انگلیسی مقاله: Vietnam War
عنوان فارسی مقاله: جنگ ویتنام
دسته: علوم سیاسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
نمادها و مجسمه ها با سبک های زیبا نشان می دهد که جنگ ویتنام به عنوان یک جنگ تمام عیار بوده است. برای ایجاد این بناهای یادبود ، سعی شده است که از نمادهای کهنه سربازان استفاده شود که هر کدام از آنها ، خاطراتی را به یادگار گذاشته اند. این بناهای یادبود نمی بایست به دلیل تاثیرات مخرب جنگ ویتنام به عرصه فراموشی سپرده شود. بعدها ، مایا لین دو بنای یادبود را از نظر شگفت انگیز بودن آن ها مد نظر قرار داد. به عبارتی این بناها خاطرات را به حقیقت نزدیک تر می کند. آنچه که در ذهن مردم باقی مانده هنوز نتوانسته است دلیلی را برای جنگ پیدا کرده و نتوانسته این وقایع و سیاست را از هم جدا فرض کند. به هر حال بعد از اینکه بنای یادبود لین ساخته شد، بحث های مربوط به زیباشناختی و خاطرات مربوط به آن به تدریج کنار رفت.این گفتگوها تحت تاثیر بحث های داخلی در ارتباط با یاد و خاطره گذشته قرار گرفت. بازتاب اثر لین برای مردم عادی آنقدر زیاد بود که منتقدان این طرح کنار رفتند.
کهنه ساربازان جنگ ویتنام :  سربازان جاودانه.
تجربه های غیر قابل انکار کهنه سربازان جنگ ویتنام در نشان دادن وقایع این جنگ بسیار حائز اهمیت می باشد. این سکوت در نتیجه یک جنگ غیر قابل تصور ایجاد شده است ، سکوتی که در جنگ های گذشته دیگر وجود نداشته و مردم امریکا اعتقادی به آن ندارند. اهمیت بناهای یادبود مربوط به کهنه سربازان جنگ ویتنام در ارتباط پذیری آن می باشد ، که باعث تسکین تجارب تلخ این کهنه سربازان می گردد.
اگرچه این بناهای یادبود به احترام کسانی که در این جنگ از بین رفتند ایجاد شده ، ولی این بناها به عنوان یک نمادی از کهنه سربازان می باشد. این نکته همچنان مد نظر قرار می گیرد که ، این بناهای یادبود یک جایگاهی را به آن ها می دهد. جایگاهی که هویت آن ها را مشخص کرده تا بتوان در این حوزه بحث هایی را در ارتباط با آن ها انجام داد. این کهنه سربازان اغلب در هنگام شب و زمانی که مردم در خانه هایشان هستند در حول و حوش این بناهای یادبود در رفت و آمد می کنند. بسیاری از کهنه سربازان این دیواره ها را به عنوان مکانی می دانند که می توانند خاطرات خود را زنده نگه دارند. از این رو چنین بناهای یادبودی نه تنها نشان دهنده ادامه زندگی بلکه نماد سوگواری برای مردگان می باشد. خلق هویت برای این کهنه سربازان به عنوان یکی از برجسته ترین و ماندگارترین نماد این بناها می باشد. موضوع اصلی این روایات ، در ارتباط با کهنه سربازان ، درک حقایق مربوط به آن ها و انجام بحث هایی در ارتباط با آن ها می باشد. 
برخلاف کهنه سربازان جنگ جهانی دوم ، کهنه سربازان جنگ ویتنام با افتخار به خانه هایشان بر نگشتند.یکی از بدترین تجریه های این کهنه سربازان در ارتباط با سوء استفاده از آن ها  ، بوده و این حوادث به عنوان خاطرات بدی می باشد که در ذهن آن ها همچنان مانده است. بسیاری از این کهنه سربازان در بیمارستان هایی که رسیدگی به آن ها در حد پایینی بوده جان خود را از دست دادند. آن ها تلاش کرده اند تا این تجارب را پشت سر گذاشته و به سرعت به درون جامعه برگردند. بسیاری از آن ها که نتوانستند این موارد را فراموش کنند ، انزوای آن ها بیشتر شده و به این ترتیب در جامعه به عنوان افراد زائد و خطرناکی شناخته شدند که در هر لحظه احتمال سرکشی آن ها وجود داشته است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

کلیدواژه: انتخاب متغیر، انتخاب مشخصه، کاهش ابعاد فضا، کشف الگو، فیلترها، بسته بندی، خوشه بندی، نظریه اطلاعات، دستگاه های بردار پشتیبانی، انتخاب مدل، تست آماری، بیوانفورماتیک، بیولوژی محاسبه، القای ژنی، میکرو آرایه، علم ژنتیک، پروتومیک، QSAR، دسته بندی متنی، بازیابی اطلاعات.

عنوان انگلیسی مقاله: An Introduction to Variable and Feature Selection
عنوان فارسی مقاله: مقدمه ای درارتباط با انتخاب متغیرو مشخصه ها.
دسته: آمار
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 33
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
متغیر وانتخاب مشخصه به عنوان نقطه ثقل اکثر پژوهش ها در زمینه های کاربردی بوده که در ارتباط با آن ها، پایگاه های داده یا صدها یا هزاران متغیر موجود می باشند. این حوزه های شامل پردازش متنی اسناد اینترنتی، تجزیه و تحلیل آرایش ژنی و شیمی ترکیبی می باشد.هدف انتخاب متغیر سه گانه می باشد: که عبارتند از بهبود عملکرد پیش بینی شاخص ها، ایجاد شاخص های به صرفه تر و سریعتر، ایجاد درک بهتری از فرایند اصولی، که داده ها را ایجاد می کند. مشارکت این موضوع خاص، محدوده گسترده ای از جنبه های مرتبط با چنین موضوعاتی را تحت پوشش قرار می دهد: که عبارتند از تعریف بهتری از تابع هدف، ایجاد مشخصه، رده بندی مشخصه، انتخاب مشخصه های چندمتغیری، روش جستجوی مناسب، و روش ارزیابی اعتبار مشخصه. 
کلیدواژه: انتخاب متغیر، انتخاب مشخصه، کاهش ابعاد فضا، کشف الگو، فیلترها، بسته بندی، خوشه بندی، نظریه اطلاعات، دستگاه های بردار پشتیبانی، انتخاب مدل، تست آماری، بیوانفورماتیک، بیولوژی محاسبه، القای ژنی، میکرو آرایه، علم ژنتیک، پروتومیک، QSAR، دسته بندی متنی، بازیابی اطلاعات.
1.  مقدمه
از سال 1997، زمانی که موضوعات خاصی در این ارتباط شامل چندین مقاله در مورد متغیرها و انتخاب مشخصه منتشر شد، چندین حوزه مورد بررسی از بیش از 40 مشخصه استفاده کرد. این شرایط در طی چند سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر یافته است.  تکنیک های جدید برای مد نظر قرار دادن این فعالیت های چالشی شامل بسیاری از متغیرهای نامربوط و تکراری و چندین نمونه آموزشی قابل مقایسه مطرح شد. 
دو نمونه به عنوان حوزه های کاربردی جدیدی مطرح شده و کمکی به ما بر اساس توضیحات مربوط به این مقدمه می کنند. یکی از آن ها بر مبنای انتخاب ژنی از داده های میکروآرایشی می باشد و دیگری طبقه بندی متن می باشد.  در مسئله انتخاب ژن، متغیرها بر  مبنای ضریب القای ژن بوده که مطابق با فرواوانی mRNA در یک نمونه ( برای مثال بیوپسی بافت) برای تعدادی از بیماران می باشد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
عنوان کامل: آثار مهاجرت به تهران
دسته: روانشناسی -اجتماعی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 273
______________________________________________
بخشی از مقدمه:
 مهاجرت و تغييرات سکونتي بهمراه کاهش جمعيت در مبدأ و افزايش آن در مقصد است که همراه آن تعييرات اجتماعي ، اقتصادي و فرهنگي در ابعاد مختلف شکل مي گيرد.
اين تحقيق بر آن است تا بررسي نمايد مهاجران و عوامل گرايش آنان به نوعي از فعاليت و اعمالي که در اجتماع عرف نبوده و به طرقي ناهنجاري بوجود مي آورد ، عواملي که براثر تغييرات جغرافيايي محل زندگي تغييرات اجتماعي را در شهر تهران بوجود آورده اين جمعيت از گوشه و کنار کشور در شهر تهران متمرگز شده  تنوع جمعيتي را بوجود مي آورند . جمعيتي که بنا به دلايلي خانه و کاشانه خود را در زادگاه بومي و کوچک خود رها کرده و با انگيزه و اهداف خاص و يا در اثر ناملايمات اقتصادي و اجتماعي با گرايش به انحرافات اجتماعي در کلان شهر تهران سکني گزيده اند.
چگونگي گسترش و تمايلات فردي و اجتماعي مهاجران در انتخاب جغرافياي سکونت و ارتباط اجتماعي و يا تصادفي آنان به انحرافات در محل سکونت و پراکندگي جرم هاي غالب در شهر تهران از عمده اهداف تحقيق بوده و سعي دارد تا بررسي کند چه درصدي از زندانيان در شهر تهران مهاجران روستايي هستند و مکان يابي آنان را با جرم و انواع آن بسنجد.
يکي از جنبه هاي مورد بررسي در خصوص مهاجرت ، بررسي چگونگي کشيده شدن مهاجرين به سوي نوعي از فعاليتها و اعمالي است که از نظر اجتماعي ، به دلايل مختلف و از نظر مقررات ، انحراف اجتماعي تلقي مي شود. يکي از حوزه هاي تحقيق در مورد انحرافات اجتماعي ، بررسي توزيع جغرافيايي انحرافات اجتماعي است ، در اين بررسي يکي از جنبه هاي مطالعه بررسي مبدأ مهاجرين و تمايل آنها به نوعي از انحرافات اجتماعي است که مي تواند ريشه در شرايط زيست محيطي ويژگيهاي اجتماعي اقتصادي داشته باشد.
اين بررسي جغرافياي انحرافات اجتماعي را نشان مي دهد به عبارت ديگر بررسي مي شود مهاجراني که از نقاط مختلف کشور به سمت تهران مي آيند آيا به سمت نوع خاصي از انحرافات کشيده مي شوند؟ يعني آيا جرم بهمراه مهاجر (روستايي) به تهران مي آيد. مي خواهيم بدانيم مهاجرين (روستايي) در بين منحرفين اجتماعي چه جايگاهي را به خود اختصاص مي دهند و نيز توزيع جغرافيايي انحرافات مختلف اجتماعي را در جامعه مهاجرين روستايي کلانشهر تهران بررسي نمائيم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
عنوان انگلیسی مقاله: DNA and Genome
عنوان فارسی مقاله: DNA و ژنوم.
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اندازه ژنوم ها، در صورتی که با ژنوم های دیگر ترکیب گردد، یا DNA هایی را از طریق یک ویروس یا مکانیسم های دیگر انتقال افقی گرداوری کند، ممکن است به سرعت تغییر کند. دسترسی به DNA جدید به معنی دسترسی به ژن جدید می باشد اما ژنوم ها دارای محدودیت اندازه می باشند. چرا؟ هر چرخه رونوشت، برای ژنوم های بزرگتر هزینه ای را در بر دارد و بنابراین ژنوم ها می بایست تعادلی را برای مقدار رونوشت DNA با داشتن ژن هایی که دارای مزایای گزینشی تحت شرایط خاص می باشند، ایجاد کنند. برعکس از دست دادن DNA و ژن ها می تواند مفید باشد اگر سلول های مربوطه شکاف های جدید ( همانند گونه های دگیر) را پر کنند. اگر ژن ها، دیگر مفید نباشند، DNA ها ار بین رفته و ژنوم های کارآمدتر مزایای گزینشی را خواهند داشت. از آنچه که تا به حال بیان کرده ایم  اندازه ژنوم ها برای گروهی از گونه ها در یک اندازه نسبتا محدودی قرار می گیرند. برای نمونه بخش های K وo بدن فرد، DNA جدیدی را کسب می کنند اما باکتری های مربوط به روده دارای ژنوم هایی در محدوده 4 و 5 MB می باشند. زمانی که آن ها DNA جدیدی را کسب می کنند، سلول ها به تعادل حیاتی ژتوم ، با اندازه بهینه شده و ژن ها شمارش شده بر می گردند.
شما ممکن است این موضوع را در ذهن داشته باشید که 200 توالی ژنوم کافی بوده و نیاز به توالی بیشتر نمی باشد اما در تعداد ژنوم های نسبی، قدرتی وجود دارد. تصور کنید که تمام عمر خود را در یک غار زندگی کرده اید و روزی که بیرون آمدید یک پرنده امربکای شمالی آبی رنگ و یک زاغ آبی رنگ را دیده اید، بر این اساس شما ممکن است تصور کنید که تمام پرندگان آبی رنگ هستند. در روزهای بعد شما یک سهره قرمز رنگ و یک قناری زردرنگی را می بینید و شما ممکن است به این نتیجه گیری برسید که تمام پرندگان از همان ابتدای وجودشان دارای رنگ های خاصی می باشند. استفاده از نمونه های کمتر ممکن است شما را منتهی به نتیجه گیری اشتباهی بکند. زمانی که شما مرغ مگس خوار، شترمرغ و پنگوئن را مشاهده می کنید این موارد باعث تعجب شما می شود. زمانی که ما در ارتباط با تنوع پرندگان مطالعات بیشتری را انجام می دهیم، چیزهای بیشتری نیز در ارتباط با آن ها یاد می گیریم. و زمانی که ما نمونه های بیشتری در دست داریم، چیزهای بیشتری نیز در ارتباط با ژنوم ها یاد می گیریم. به هر حال منابع محدود بوده و بنابراین می بایست به طور آگاهانه ای انتخاب کنیم که چه ژنومی را می خواهیم انتخاب کنیم تا بتوانیم توانایی های خود را در ارتباط با فرا گرفن آن ها افزایش دهیم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
عنوان انگلیسی مقاله: Liberalization, Migration, and Development
عنوان فارسی مقاله: آزاد سازی ، مهاجرت ، و پیشرفت در ارتباط بین امریکا و مکزیک.
دسته: علوم سیاسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مهاجرت از مکزیک به ایالات متحده امریکا به دنبال آزادی اقتصاد کشور مکزیک افزایش پیدا کرده است. طرفداران این نوع آزاد سازی این موضوع را مطرح کرده اند که این فرایند باعث کاهش مهاجرت خواهد شد  در واقع، آن ها از این مباحث در ارتباط با محرک های غیر مهاجرتی به عنوان مبنایی برای فروش کالاهای خود در ایالات متحده براساس قراردادنامه تجارت آزاد امریکای شمالی استفاده می کنند. عوام فریبی در زمینه عدم مهاجرت ، نه تنها نقض احساسات افراد می باشد بلکه از پایه نیز رد شده است. تاثیرات متنوع آزادسازی به عنوان یک عامل مهم در جابه جایی افراد به مناطق شمالی و نگه داشتن نرخ بالای مهاجرت به شمار می آید. چنین حقایقی منجر به بررسی مجدد چنین سیاست هایی در ایالات متحده شده است. سیاستی که حقیقت مربوط به ادامه مهاجرت را پذیرفته و باعث یکپارچه شدن مهاجران در ارتباط با نیروی کار با در نظر گرفتن حقوق کامل و منفعت گسترده آن ها شده است.
کلیدواژه: مهاجرت ، پیشرفت ، آزادسازی.    
1- مقدمه: 
در سال 2004 در فیلم حادثه ای the day after tomorrow ساخت هالیوود ، طوفان عظیمی منجر به سر و صدای زیادی در سرتاسر امریکا می شود ، و جمعیت گسترده ای از ایالات متحده به سمت مرزهای مکزیک مهاجرت می کنند – که مقامات مکزیکی از ورود آن ها جلوگیری به عمل می آورند . چنین صحنه هایی حس رضایت را در بسیاری از بینندگان مکزیکی که نتوانستند به ایالات متحده وارد شوند ایجاد کرد. حقیقتی در سناریو the day after tomorow وجود دارد برای نمونه آن به عنوان عصر یخی جدیدی می باشد که سرتاسر آمریکای شمالی را فرا گرفته که باعث معکوس شدن جریان مهاجرت از مکزیک به ایالات متحده خواهد شد. علاوه بر این علارغم پیش بینی های متفاوت در شرف وقوع بودن مهاجرت از مکزیک به امریکا  ، نرخ بالایی از این جابه جایی ها به سمت مناطق شمالی در دهه 1990 و اوایل قرن جدید شروع شده و همچنان ادامه می یابد. اگرچه بر طبق آمار نرخ مهاجرت در مکزیک رو به کاهش می باشد و نوسانات اقتصادی در هر دو کشور بالا و پایین می رود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
عنوان انگلیسی مقاله: Personal and extended networks are central to the entrepreneurial process

عنوان فارسی مقاله: اهمیت شبکه های فردی و اجتماعی برای فرایند کارآفرینانه. 

دسته: علوم اجتماعی

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
از نقطه نظر متخصصان، ایجاد شبکه به عنوان ابزار مفیدی برای کارآفرینانی می باشد که می خواهند حیطه فعالیت خود را گسترش داده و از زمان حداکثر استفاده را ببرند. به هر حال، راهنمایی های مربوط به ایجاد شبکه کافی نمی باشد. ایجاد شبکه ممکن است منجر به تلاش های بی ثمر و زمان بر شده و شرکت کنندگان موجود را بسیار دلسرد کند). از دیدگاه نظری، ضروری می باشد تا به تعیین شرایطی بپردازیم که تحت این شرایط ایجاد شبکه، سهمی در کارآمدی کسب و کارها داشته و این موارد را با پیش آمدهای احتمالی که شرکت ها با آن روبرو هستند، مرتبط سازد. 
در این شکل اجرایی، ما روشی را برای ایجاد استراتژی شبکه سازی برای کارآفرینان مطرح می کنیم. در ابتدا ما به معرفی مفاهیم شبکه های عمومی با مد نظر قرار دادن شبکه های فردی پرداخته؛ به این ترتیب، ما نقش مجموعه ای از کارآفرینان فردی را به عنوان واحد محاسبه در نظر می گیریم. دوم ما به بحث ظرفیت شبکه های فردی درون شبکه های اجتماعی می پردازیم که به ترتیب می تواند درون شرکت ها (روابط درون- شرکتی) یا بین شرکت ها (روابط بین- شرکتی) مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.
ما کارآفرینی را به عنوان فرایندی تعریف می کنیم که بر مبنای آن افرادی که روی پای خود تکیه کرده و یا درون شرکت ها کار می کنند- بدون توجه به منابعی که در حال حاضر تحت کنترل آن ها می باشد، به دنبال فرصت ها می باشند . شبکه ها به عنوان روابط برنامه ریزی شده ای بین افراد، گروه ها ، و سازمان ها می باشند.
کارآفرینان در مقایسه با مدیران به دنبال حل نگرانی ها و شرایط پیچیده می باشند. بیشترین کارایی آن ها زمانی مشخص می شود که عدم پیوستگی و شکاف در استخوان بندی اقتصاد جامعه ظاهر شده، که روش سنتی انجام کسب و کار یا تولیدات و خدمات سنتی را غیر قابل استفاده یا منسوخ می سازد. حتی در شرایط عادی، فرصت های پنهانی برای ارتباط دادن محصولات جدید یا خدمات با بازار راکد موجود بوده به شرطی که کارآفرینان بتوانند اطلاعاتی را در مورد مکان آن ها بدست آورند. تجهیز منابع برای دنبال کردن فرصت ها نیازمند تماس، دانش و حس اعتماد کارآفرینانه دارد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تعداد صفحات : 155

درباره ما
مرکز خرید فروش و دانلود فایل مقاله ، ترجمه ، پروژه ، استخدامیآموزش و پرورش آگهی استخدام استخدام استخدام 93 اقتصاد برق بیماری تحقیقات مکانیکی ترجمه ترجمه مقاله تغذیه حسابداری خانواده داده کاوی دانش آموزان دانلود دانلود تحقیق دانلود ترجمه مقاله دانلود رایگان دانلود سوالات استخدامی دانلود مقاله دانلود پایان نامه دانلود پروژه روانشناسی سازمان سلامت شبکه شرکت نفت شیمی عمران مدرسه مدیریت مدیریت منابع انسانی مقاله مهندسی نرم افزار مکانیک ورزش پاورپوینت پایان نامه پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی پروژه پزشکی کامپیوتر کنکور کودکان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1081
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 271
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,176
  • بازدید ماه : 8,612
  • بازدید سال : 65,669
  • بازدید کلی : 324,427