loading...
تك فايل
عنوان انگلیسی مقاله: An Experimental Evaluation for a new Column to level Access Control Mechanism for Electronic Health Record Systems

عنوان فارسی مقاله: ارزیابی تجربی در مورد مبانی جدید مکانیسم کنترل سطح دسترسی به سیستم های ثبت سلامت الکترونیک

بخش: اخلاق پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با توجه به این حقیقت که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی همانند بخش سلامت گوگل و بخش بهداشت شرکت مایکروسافت سازگار با قانون پاسخگویی و انتقال بیمه بهداشت ایالات متحده (HIPAA) می باشد، حریم خصوصی بیماران همچنان در خطر می باشد. نیاز به وجود استراتژی برای تامین امنیت حریم خصوصی بیمار زمانی که به تبادل سوابق بهداشتی بین نهادهای مختلف در اینترنت می پردازیم، می باشد. چندین طرح محرمانه و مکانیسم های کنترل دسترسی برای حمایت بکارگیری این روش ها، صاحبان داده قادر به کنترل و حمایت از افشای خصوصیات سوابق سلامت مهم افراد نمی باشند. این موارد، نیاز برای تطبیق با مکانیسم امن برای محافظت از اطلاعات فردی در برای افشای غیرمجاز آن، افزایش می دهد. ما مکانیسم کنترل دسترسی در سطج جدید که بر مبنای زیرشاخه هایی می باشد، مطرح می کنیم، که این امکان را به صاحبان داده می دهد تا کنترل بیشتری در مورد دسترسی به این داده ها در سطح مبنا داشته باشند. همچنین مکانیسم جدیدی را برای کاهش تعداد داده های کلیدی که در دست هر کاربر در سیستم می باشد، مطرح می کنیم. بنابراین، تعداد موارد کلیدی که توسط صاحبان داده نگهداری می شود نیز کاهش می یابد. نتایج تجربی نشان می دهد که طرح های ما اطمینانی را در مورد دسترس پذیری سیستم ایجاد کرده و به این ترتیب در دنیای واقعی نیز کاربرد دارد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: بررسی مهندسي ارزش
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 49
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مهندسی ارزش ( با مفهومی نزديک به مديريت ارزش و تجزيه و تحليل ارزش ) رويکردی گروهی، سيستماتيک، کارکردگرا و دارای کاربردی حرفه ای است که برای ارزيابی و بهبود ارزش در يک محصول، طراحی يک وسيله، طراحی سيستم، اجرای پروژه های صنعتی و عمرانی و ديگر خدمات به کار گرفته می شود.
مهندسی ارزش متدولوژی قدرتمندی است برای حل مسائل، کاهش هزينه ها و به طور همزمان، بهبود عملکرد و کيفيت. با شناسايی و ارتقای شاخصهای ارزش، مهندسی ارزش، رضايت مشتری را افزايش می دهد و به ارزش سرمايه گذاری می افزايد. اين متدولوژی را که از راهبردهای موفق بلندمدت و تجاری است، می توان در تمام بخشهای تجاری يا اقتصادی، نظير صنايع، دولت، ساخت و ساز و خدمات به کار گرفت.
مهندسی و مديريت ارزش که از سال 1947 توسط " لاری مايلز" در ايالت متحده آغاز به گسترش کرد، امروزه در کشورهای پيشرفته صنعتی جهان کاربردی وسيع و دستاوردهايی بی نظير داشته است. بررسی اسناد و مدارک موجود و مرور اطلاعات موجود انجمن مهندسان ارزش آمريکا ( SAVE : Society Of American Value Engineering ) گواه آن است که انجام مهندسی ارزش روی پروژه ها، تا چندين صد ميليون دلار صرفه جويی دربرداشته است. در سطح ملی نيز، با مراجعه به پروژه های تعريف شده ای که مهندسی ارزش در آنها مدنظر بوده است، می توان تغييرات و بهبود همزمان عملکرد و کيفيت و کاهش هزينه را شاهد بود.
از اين رو امروزه با پی بردن دولتمردان و دست اندرکاران پروژه های صنعتی و عمرانی، قوانين و مقرراتی مبنی بر ضرورت و همه گيرشدن به کارگيری مهندسی ارزش در پروژه ها وضع شده است.
تجارت جهانی شرکتها را به طور فزاينده ای به سمت بازار رقابتی کشانده است. از همين روست که استفاده از روش تحليل ارزش و مهندسی ارزش ضرورت بيشتری پيدا کرده است. در طی سالهای اخير، روش تحليل ارزش قابليت و امتيازهای خود را به اثبات رسانده است. اين روش يک ابزار قوی است که کاربرد آن نتايج مثبتی را به همراه دارد. روشی که ديدگاه های تثبيت شده و فعلی را به چالش می طلبد و غالباً به عنوان يک روش نقاد از عملکردهای معمول مديريتی شناخته می شود. 
به طور کلی مهندسی ارزش يک تلاش منسجم در جهت تحليل کارکرد سيستمها، تجهيزات، تأسيسات، نگهداری و تعميرات، تعويض تسهيلات و مراحل اجرايی تدارکات به منظور دست يابی به کارکردهای پيش بينی شده با کمترين هزينة کلی می باشد.
تمامی مديران خواهان سازمانی پويا و انعطاف پذير هستند تا بتوانند در نوآوری چنان پيشرفته باشند که کالا يا خدماتشان همواره بهترين کيفيت و تازگی را داشته باشد. شرکتهای امروزی توسط سه نيروی مشتريان، رقبا و دگرگونی ها به مسيری غيرقابل پيش بينی هدايت می شوند. امروزه مشتريانی هستند که خواسته های خود را به شرکتها تحميل می کنند و همواره به دنبال کيفيت بالاتر هستند و لذا در جريان رقابت، شرکتی که کيفيت بالاتر و خدمات بيشتری را در ازای هزينة کمتر ارائه کند، می تواند رقيبان خود را از صحنه خارج نمايد. سومين نيروی کارساز، دگرگونی هايی است که بر شرکت ها اعمال می شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل:  بررسی آلودگی هوا
دسته: محیط زیست
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 137
________________________________________________
بخشی از مقدمه:
ترکيبات جو
هوا مخلوطي از گازهاي مختلف است. گرچه جو زمين ظاهراً به دليل ماهيت گازي شکل خود بي وزن به نظر مي رسد، اما داراي جرمي به مقدار 1014×6/5 تن مي باشد. به استثناي بخار آب، نسبت اختلاط گازهاي تشکيل دهنده هوا تا ارتفاع 60 کيلومتري نسبتاً ثابت است. حدود 99 درصد حجم هواي زمين را دو گاز ازت و اکسيژن تشکيل مي دهد که ازت با 78 درصد، پيکره اصلي جو زمين است، بعد از آن اکسيژن قرار دارد، و ساير گازها فقط يک درصد را شامل مي شوندو جدول  گازهاي تشکيل دهنده جو را در يک هواي خشک (بدون بخار آب و آلاينده ها) به صورتهاي حجمي و جرمي نشان مي دهد که معمولاً تقسيم بندي حجمي آن متداولتر است. اگر سهم بخار آب موجود در جو را نيز در اين تقسيم بندي دخالت دهيم، اين نسبتها ثابت نخواهد بود زيرا دماي طبقات پايين جو هميشه در حال تغيير است و با رسيدن دما به نقطه ميعان و تبديل بخار به مايع، درصد حجمي بخارآب در جو تغيير خواهد کرد. گرچه وزن مولکولي بخار آب از وزن ساير عناصر تشکيل دهنده جو کمتر است، با اين وجود بخار آب عمده در لايه هاي پايين جو متمرکز مي باشد. بيشترين مقدار بخار آب در لايه مجاور سطح زمين است و با افزايش ارتفاع، به سرعت از ميزان آن کاسته مي شود. وجود بخار آب در نزديکي سطح زمين: اولاً به دليل وجود اقيانوسهاست که منبع اصلي تأمين آن است؛ و ثانياً سرد بودن لايه هاي فوقاني جو که مانع از نفوذ بخار آب مي شوند.
جالب است بدانيم که مقدار دي اکسيد کربن موجود در جو زمين در طول قرن گذشته افزايش پيدا کرده است. بخشي از اين افزايش به دليل مصرف زياد سوختهاي فسيلي است که نتيجه آن آزاد شدن گاز CO2 است. 
علاوه بر ترکيبات دائمي جو که اشاره شد، جو زمين حاوي مواد معلق گوناگون مانند ذرات نمک، گرد و غبار و قطرات بسيار کوچک آب نيز مي باشد که نبايد آنها را جزء ترکيبات گازي جو به حساب آورد. اما نقش اين مواد، بخصوص قطرات کوچک آب را نيز نمي توان نايده گرفت.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی میهن همکار جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی وزارت نیرو می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
- نام محصول: نمونه سوالات آزمون های استخدامی وزارت نیرو
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
300 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی (همراه با پاسخنامه)
270 نمونه سوال زبان انگلیسی عمومی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال ریاضی و آمار (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال فناوری اطلاعات و کامپیوتر (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال معارف اسلامی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی (همراه با پاسخنامه)
همراه با 40 دفترچه سوالات تخصصی وزارت نیرو (بدون پاسخنامه) شامل عناوین شغلی زیر:
سوالات عمومی‌کارشناسی فنی
سوالات عمومی‌کاردانی غیر فنی
سوالات عمومی‌کاردانی فنی
سوالات عمومی‌کارشناسی غیرفنی
سوالات تخصصی تکنسین برق – تولید
سوالات تخصصی تکنسین برق – توزیع
سوالات تخصصی مهندس برق -الکترونیک
سوالات تخصصی مهندس برق قدرت -برق منطقه ای
سوالات تخصصی مهندس برق قدرت -توزیع
سوالات تخصصی مهندس برق قدرت -تولید
سوالات تخصصی کارشناس تدارکات
سوالات تخصصی کارشناس آموزش
سوالات تخصصی  کارشناس اداری
سوالات تخصصی کارشناس بررسی‌های اقتصادی
سوالات تخصصی کارشناس روابط عمومی
سوالات تخصصی کارشناس مالی
سوالات تخصصی کارشناس حقوق
سوالات تخصصی کمک کارشناس مالی
سوالات تخصصی کاردانی ایمنی -برق
سوالات تخصصی  کمک کارشناس نرم افزار
سوالات تخصصی  کارشناس آمار
سوالات تخصصی کارشناس ایمنی – برق
سوالات تخصصی  کارشناس سیستم‌ها
سوالات تخصصی کارشناسی ایمنی-آب و فاضلاب
سوالات تخصصی کارشناسی نرم افزار
سوالات تخصصی تکنسین آزمایشگاه بهداشت محیط
سوالات تخصصی  تکنسین بهره برداری آب و فاضلاب
سوالات تخصصی تکنسین شیمی
سوالات تخصصی کارشناس محیط زیست
سوالات تخصصی کارشناس آزمایشگاه -آب و فاضلاب
سوالات تخصصی کارشناس بهره برداری آب و فاضلاب
سوالات تخصصی کارشناس ساختمان
سوالات تخصصی مهندسی شیمی‌آب و فاضلاب
سوالات تخصصی مهندسی شیمی-تولید
سوالات تخصصی کارشناس منابع آب
سوالات تخصصی کارشناس نقشه برداری
سوالات تخصصی تکنسین مکانیک
سوالات تخصصی تکنسین مکانیک آب و فاضلاب
سوالات تخصصی کارشناس مکانیک
سوالات تخصصی مهندسی برق – مخابرات
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! درباره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی میهن همکار جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی بانک کار آفرین می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
- نام محصول: نمونه سوالات آزمون های استخدامی بانک کار آفرین
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
200 نمونه سوال بانکداری عمومی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان انگلیسی (همراه با پاسخنامه)
200 نمونه سوال هوش و استعداد (همراه با پاسخنامه)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! درباره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
این بسته حاوی نمونه سوالات پیشنهادی میهن همکار جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در آزمون های استخدامی پست بانک ایران می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
- نام محصول: نمونه سوالات آزمون های استخدامی پست بانک ایران
- مواد امتحانی موجود در این بسته:
300 نمونه سوال کامپیوتر (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال معارف اسلامی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال ریاضی (همراه با پاسخنامه)
200 نمونه سوال هوش و استعداد (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال زبان انگلیسی (همراه با پاسخنامه)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
- آیا جهت خرید این محصول دو دل هستید! درباره ی این محصول بیشتر بدانید:
مزیت منحصر به فرد این فایل: اکثر سایت هایی که در زمینه ی فروش محصولات استخدامی مشغول به فعالیت هستند با کپی کردن یک سری نمونه سوالات مشابه و تکراری اقدام به عرضه می نمایند، در نتیجه اکثر سوالات موجود علاوه بر تکراری بودن، خاصیت اختصاصی و بروز بودن خود را از دست داده و به صورت کلی فاقد کیفیت های لازم هستند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
1- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
3- حاوی سوالات جدید
4- حاوی سوالات پرتکرار
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
 
بسته كامل آمادگی برای آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی
این بسته حاوی نمونه سوالات تالیفی سایت میهن همکار جهت آمادگی بیشتر در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی می باشد که توسط گروه نویسندگان میهن همکار تهیه و ثبت گردیده است.
- نام محصول: نمونه سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی
- موارد موجود در این بسته:
یک فایل 91 صفحه ای حاوی 300 سوال پر تکرار آزمون های آیین نامه شهری شامل فصلهای زیر:
- آمادگی
- تصادف
- حق تقدم
- آگاهی از خطرات
- برخورد و واکنش
- مقررات راه و آزادراه
- هدایت و کنترل وسیله نقلیه
- رانندگان و عابرین آسیب پذیر
- راه و علائم راهنمایی و رانندگی
- نحوه ی بار و بارگیری وسیله نقلیه
با خرید این محصول علاوه بر بسته ذکر شده فایل آیین نامه راهنمایی و رانندگی شامل مجموعهٔ قوانین و مقررات رانندگی را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
بسته ی عرضه شده در "میهن همکار" با صرف وقت و هزینه توسط گروه نویسندگان متخصص و حاذق "میهن همکار" تهیه و ثبت شده است. 
مزیت های ویژه ی این بسته:
١- حاوی سوالات استاندارد و ثبت شده
٢- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
٣- حاوی سوالات جدید
۴- حاوی سوالات پرتکرار
۵- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
۶- تمامی سوالات دارای تیک پاسخ صحیح در کنار گزینه ی صحیح می باشند
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجیدن آنچه که به عنوان مزیت این بسته خدمت شما عرض کردیم میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
___
توجه: هرگونه انتشار این فایل، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تعداد صفحات : 155

درباره ما
مرکز خرید فروش و دانلود فایل مقاله ، ترجمه ، پروژه ، استخدامیآموزش و پرورش آگهی استخدام استخدام استخدام 93 اقتصاد برق بیماری تحقیقات مکانیکی ترجمه ترجمه مقاله تغذیه حسابداری خانواده داده کاوی دانش آموزان دانلود دانلود تحقیق دانلود ترجمه مقاله دانلود رایگان دانلود سوالات استخدامی دانلود مقاله دانلود پایان نامه دانلود پروژه روانشناسی سازمان سلامت شبکه شرکت نفت شیمی عمران مدرسه مدیریت مدیریت منابع انسانی مقاله مهندسی نرم افزار مکانیک ورزش پاورپوینت پایان نامه پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی پروژه پزشکی کامپیوتر کنکور کودکان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1081
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 271
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,124
  • بازدید ماه : 8,560
  • بازدید سال : 65,617
  • بازدید کلی : 324,375